Thursday, May 20, 2010

Terjahan si Bibiey Ketam :)

kau kau tengok atas ni agak2 yang berselendang hitam ni sape ? haahhaha, ini lah cik Bibiy kiteeee, beliau didatangkan khas oleh yahoo messenger.
dan tetamu yang lebih istimewa ialah cik liykaaaa, boleh nampak di atas yang dah hampir serupe hantu bungkoss tu.. haaa tu lah aku..tapiss aksi bukan2 (kain takde.slimut pun jadikla)
ni sume gara2 bibiy, yang tiba tiba muncul takde salam takde ape.. terus terjah ajak aku webcam..
aku pun ape lagi, mari mari kita berwebby , rindu plak kat si ketam sowang nih :P

1 comment:

b u L a n said...

hahaha :) best sgt