Friday, May 21, 2010

Selambek je Aku ^_^

Aku takkan lupekan hari ni, hari yang paling memberi kesan pada aku.
akhirnya aku berjaya mendedahkan apa yang dah aku rahsiakan selama Setahun 4 bulan ngan dia..

Perasaan bersalah, malu, sedih, sebak menguasai diri . Rasa kalau boleh tak nak dah berhubung ngan dia lagi, nak lari diri daripada dia, nak lenyapkan dia terus dari hidup ni, buat2 tak kenal and bla bla bla . padahal semuanya bermula dari aku, kesalahan yang aku dah buat dari first perkenalan aku ngan si dia.

Alhamdullilah, dia berjaya buatkan aku jujur sejujurnya, daripada A hingga Z aku cerita, nampaknya dia tenang hadapi semua ni. Dia anggap tu hal kecik, dia tersenyum lagi.. aku tau dia terkejut ngan semua ni. dan dia sanggup maafkan salah silap aku.. kenapa dia baik sangat? aku pulak yang rasa takleh terima semua ni.. bagusla, semuanya da selesai, hati aku pun da tak gusar lagi.. Terima kasih sangat sangat :)

Dia boleh mula2 ingat aku curang, hahaha.. memang kelakar..

3 comments:

LOmpat TiKam said...

aah, cite korea slalu best kan...

semoga happy slalu kay... :)

Anonymous said...

hahaha..elex suda..bnde dy pown xksh kowt...cz dy syg ko ngok hahaha...
mybe dy taw npe ko wat sume tuh kn kn kn...
nyway aq doakn kowg brdua bhgia dunia n akhrat..amin

Liyka said...

lompat tikam>a;ah metol3, tau xpe. mang best pun.. hihi

anonymous>tapi ade setengah klu tak kisah pon, tak sayang jugak namenye kan, hahha. btw thks sangat beb.amin..