Thursday, May 13, 2010

Pantai Batu Burok

sehari sebelum aku balik shah alam, aku bawak family aku pegi jenguk pantai batu buruk jap. kenapalah name pantai ni buruk, kesian2. padahal cantik je pantai tu..
sampai2 je adik kecik aku ijan menggedik nak naik kuda la pulak. aku tak brani g dekat. skali kuda tu tendang aku. mau tercampak masuk laut aku..
tengah dok merakam aksi kuda tu meronda-ronda ngan adik aku.. tiba-tiba kuda tu berhenti mengejut, aku pikir kuda tu nak mengamuk, skali dia buang air da.banyak pulak dia buang. kalau korang letak baldi , cukup satu baldi hasil cairan dia tu..
oii korang, syuhhh syuhh, ! jgn tengok. aku nk buang pun tak senang..
..mcm ni la kot cik kuda ni berkata..


lepas abes sesi fotografi ngan cik kuda, aku ngan adik kecik berlari main pasir pantai.. beshnyee beshnyee! padahal da kerap kali main .. naik busan aku. alang-alang aku nak balik da , aku sempat la tinggalkan jejak kat terengganu ni ..
jeng jeng jeng:


tak cantik kan ? sebab ade budak kecik tu asyik dengki ngan aku. asyik padam lukisan aku ni je. sob3.

8 comments:

watdefish said...

hui cntik la!!!!!

farah said...

wah da lame x datang tganu...:)

Liyka said...

watdefish> mekasih daun keladi lalalala.

farah> yeke, datangla cni . sy bwk jln2 , heheheh. (padahal kuala trengganu punye tmpat pun tak khatam2 lagi mgkajinye )..
hehehe

Azizul Luqman said...

bab kuda tu ter******* mmg xblh blah...
hahaha...
lawaklah...
hohohoh... :P

dian diana said...

eyh cantik la.. ;)
itu gmba anda n singa kah..hee
sweet. (:

watdefish said...

liyka, kawen jempot!!! maw tembak, eh bukan, maw shoot wedding kamoo.. :-p

Liyka said...

azizul> kuda tu tak tahan da tu..hahah

dian> hahaha, bleh gak jadi gmba liyka ngan singa,moga2 ade jodoh, weewitt .

watdefish> hahahahha! insyaallah, lgpun liyka da trpikat ngan hsil keje kamu tu oppa heheheh:)

**hudalulu** said...

cantik la gambar kat pasir tuh..
huhuh..kalau la saya pandai melukis..duhhhh