Friday, July 16, 2010

Mari Mari Usha Kasut !

mari mari amoi apek, macha, minachi ! sy ada jual kasut, cantek punyeeee. sape berani pakai dia memang hensem n jelita. boleh bawak pegi kuliah, pasar, mall, berkebun sumee, HAHA. Berikut adalah koleksi-koleksi kasut yang memang unik and cool !

untuk mereka yang sukakan alam sekitar

aku nak pakai kasut roda ni! sangat cool doh

bagi mereka yang ingin tinggi seperti zirafah, lalalala~

kasut recycle daripada papan litar

aku geli la nak pakai kasut ni

ngapp ngapp ko !
khas untuk peninju. tapi ade sikit macam kasut McDla
aku tak suka la kasut ni. muahahaha
ouhh, aku tak sanggup nak pakai

eee, adew bulu la. geli geli

kasut ni pelik la, tapi unik
ishh. mesti sakit pakai kasut ni, kompem tak mampu tampung aku. HAHA
haaa, puan puan boleh la pergi pasar pakai kasut ni.. sesuai skali. HAHA..

3 comments:

Ain Atika Zailani said...

ahahah...sumpah kelakar!!! kasut yang atas sekali hujungnya macam dah kena lumut pastu tampal dengan bunga kubis colour hijau.yg no2 macam transformer!!hahaha..kalau yg litar tu kalau pakai mesti otak ada lampu lampu..ahahha...sweet blog!!!=)

Lyka | Ezura said...

hihi . thks ain atika sudi comment, try la carik kasut cmni, hehehehe,

Mind Me said...

hahahaha...kalau bagi free pon belom tentu nak pakai kot..