Friday, July 9, 2010

kasi aku satu pelangi boleh?

mataku digosok-gosok dan dikelipkan berkali kali. rimasnya pakai contact lens ni. kabur pandangan aku. aku budak baru belajar nak pakai lens. muahahaha~ sakit do mata ni mula2 pakai. tapi kan kan, sakit lagi hati aku ni.

kalaulah aku ni budak yang tak ada good manners (sila muntah) dah lame dah aku mengamuk meroyan tak tentu pasal. aku cuma mampu menjerit dalam hati je. tapi bukan ade orang dengar pun. :'( ngan siapalah aku nak lepaskan perasaan ni. macam2 yang terbuku kat hati aku, gangguan jiwa tol. nak cakap 'bulan purnama' aku datang menjenguk, belum masanya lagi laa.

orang lain kat luar sane bersuka ria melaga-laga gelas, kononnye la.. aku pulak menangis, merengek macam anak kecil. ah! kau bukan budak kecil yang kene di pujuk2 ngan susu cap anmum atau anak patung barbie. kau cuma perlu bersabar iyka, jangan mudah melatah.. kembalikanlah semangat aku yang dulu.. wahai pelangi, hadirlah dan kelilingilah dunia ku dengan warna-warna indah mu..

1 comment:

Cik Ct Fadzil™ said...

p/s ; lyka.., utk kmbalikan kceriaan d hati xsmstinya lyka prlu org lain tuk lkukannya.., hnya brsujud kpd DYE insyaALLAH lyka bleh jlani hdup dgn hepy 24 hour.. :) jdi go chayok2 cyg!!! :)

search ini cyg ;)
http://dunia-ctie.blogspot.com/2010/07/terima-kasih-iqa-hana.html
~> tke both okeh? ^_^