Thursday, July 15, 2010

Ini bukan minta simpati, tapi datang daripada hati

hari ini..
si penaip blog ni mengharungi malam penuh kesunyian.
roommate2 nye membungkus baju pulang ke kampung ,
tinggallah dia seorang diri
dia tau yang dia berada jauh dari mereka..
tak dapat balik melawat keluarganya disana..

yang paling menjengkelkan
dia diserang demam pula.. gara-gara si hujan..
tapi dia dah telan ubat 1 biji
si dia yakin, esok eloklah demam nya tu..

ape lagi dia nak merepeking kat blog ni haa
cukup2 lah tu, makin hari ke hari ..
aku takde semangat
nak hadap semester baru

dengan subject yang lebih tough
aku benci la math, korang pandai math tak?
ajar aku please. otak aku tak suke tengok nombor
aku rase diri ni tak guna

aku memang tak reti nak bersyukur
aku selalu pikir nak mengalah
tapi aku tak boleh, aku dah separuh jalan
mungkin sakit yang aku rasa sekarang
adalah dugaan
aku cuma perlu bersabar, berdoa pada NYA
wajah mama ayah dah mula terbayang di benak ku
ya ALLAH, bantulah hamba mu ni
lindungilah aku dari putus asa

dan malam ini, aku masih lagi membisu. termenung memikirkan ape yang akan jadi hari esok. tapi kau? kau masih disini. ya, kau..terima kasih kerana terus membaca.



notakaki: aku rindu mama ayah, nak terbang balik leh tak leh tak.

2 comments:

Lan Bingka said...

semoga cepat sembuh. sabar la ye..

Amy said...

aloh-aloh cian die...
sabor ye dear...