Friday, July 16, 2010

aku nak gelak nak gelak!

korang agak2 macam mane muka korang bila dah 20 tahun akan datang. boleh bayangkan tak..? aku teringin nak tau muka aku cmane nanti . bukan muka aku je, tapi muka membe2 aku gak, huahuahuaua. mari mari kita skodeng !!

muka abe din!
hahahha. Dini.. hensem la ko , muah ! muah ! muakk!

muka si alin !
aku tau la ko suke ketawa. tu pasal tak nmpak tua sangat. waka waka.

muka si atin !
ermm, kenapa ko nampak mcm remaja lagi. mesti ade yg tak kene ni.

muka si pemilik blog !
haa yang ni dah sah sah kompem ade yg tak kena ni.
teruk gilee. macam ahli shir jual penyapu je muka aku ni. uwaaaaa~

 ni hanya sekadar suka suka untuk menghiburkan hati, lalalalala~ tak leh caya benda2 alah ni. semua orang akan tua gak.. so masa muda2 ni. tangkapla gamba anda banyak2 ye. leh tunjuk kat cucu cicit, ye tak? bye bye .

2 comments:

b u L a n said...

hahahahhahahhaha . sumpah klakar HAHAHHA

NARDtheNERD said...

i pun dah try.
xnak ah publish.
teehehe~