Thursday, June 10, 2010

Pil Penenang Hati dari cik Amy :)

Selamat Malam sume..

hehe, tag ni from cik Amy. kami skarang sangat gundah dan tak geti duk diam. masing2 kebengangan sebab student portal tak dapat bukak dari pukul 12 tghari tadi. haiyark. walaupun tag ni aku penah buat sebelum ni, tapi aku akan merajinkan diri ni .. aku akan buat tag ni sebagai pil untuk menenangkan hati ku yang resah ni. cewaaahh. mekasih kat cik Amy sebab

memahami . hehehe ,

3 nama samaran kamu.
-Lyka
-dut
-ezura


5 perkara saya buat semalam.
-mandi sungai
-layan formspring
-tengok cite korea
-tengok adik bakar ikan..
-tersepak kucing

5 perkara yang buat anda gembira.
-dengar lagu
-kacau adik maen ps
-dapat tidur stiap hari kat bilik mama...
-dapat panggilan dari singa...
-bila aku dihargai :)


5 hobi kamu.
-0n9

-melantak
-mesej ngan singa.
-carik uban mama
-tidur

5 tempat percutian idaman kamu.
-Bali
-korea
-Jepun
-pulau redang
-pulau Tioman

5 sebab kamu jawab tag ni .
-sebab aku dah kena tag...
-sebab aku kene habiskan mjawab sblum pkul 12.30 ni...
-sebab aku tgh takot...
-sebab aku terlebih rajin...
-sebab aku mesti jawab...

No comments: