Thursday, November 11, 2010

Kata - Kata Ajaib


MAAF

adalah kata-kata ajaib dan penuh makna.
yang bisa menyejukkan air yang sedang menggelegak.
yang boleh merobohkan tembok keegoan.
dan memadamkan api yang sedang membara.
bukan semua orang mampu berkata maaf.
hanya orang yang betul- betul ikhlas.
yang mampu mengucapkannya.
renung- renungkan bersama.
maaf kepada blogger atas entry lepas yang agak panas.
bukan apa kesabran aku telah melampaui batas.
maaf sekali lagi.

11 comments:

Rashid said...

"maafkan abang kerna melukai hati iyka.. " (dengan nada suara yang lembut dan dengar tak dengar je)

uiss romantisnya.. hehe

Liyka said...

abg rashid > hahahahahahaha .. ape dia abg ckp tadi, tak dengar laaaa... mcm ckp dlm kelambu la abg ni hahahahah ..

SURIA AMANDA said...

sorry seems to be the hardest word..sangat setuju..oleh itu i follow u..

mrbrightside said...

maaf kerana saya hensem..
hahaha..

Liyka said...

suria > HAHA . terima kasih suria . :)


shaherperasan> emmmmm........ maaf kerana emmmm...........

Ain Atika Zailani said...

haha..tau tak pe,,kalau nak say sory kene la iklas kalau tak sia sia je...

Anonymous said...

api+api=hancur

air+api= tenang

saya mintak maaf...xpernah terlintas dlm aty nak buat awak macam tuh...kalau sy na buat dah lama sy boley bt...tp knp skarang bwu sy na bt...xdw guna nye...fikir2 lah... aty sy xsekotor itu..wlaupun sy neh sememangnye dah lama xlayak kwn ngan awak...sy silap...awak xpatut jadi serabut macam neh..awak baek...maafkan saya...>,<"

Rashid said...

hahaha!! ngerinya ..

mizz sue said...

ORG PUTRAJAYA DTG!

SayaNina said...

hye...lets exchange link...:)

shahirah khairi said...

sori?....