Wednesday, November 10, 2010

Eh awak awak awak ...

awak masih ingat tak macam mana kita kenal.
waktu tu awak kawan dengan kawan baik saya
sangat biadap dan kelakar awk masa tu
tapi dalam diam saya suka tengok awak.

awak kuat bercerita dan menyanyi
dulu awak gila gig
kadang kadang band yang saya tak pernah tahu
saya pura pura buat macam tahu

saya ingat lagi,
awak datang dlm hidup saya
lepas hati saya dilukai si dia
awak bantu saya merawat luka tu

malam tu berlaku 1 peristiwa
awak marah sangat sangat kat saya
herannya, kenapa marah sangat?
tak lama tu baru saya tau awak sangat risaukan saya

sekarang kita sama- sama sayang.
awak sangat baik dengan saya.
kenapa dari dulu awak tak hadir dalam hidup saya.
awak cakap ni lah jodoh.

awak baik, awak kelakar, awak garang, awak penyayang
tapi apa yang saya suka kat awak
bila awak tiap- tiap malam bacakan doa tido untuk saya.
awak sangat istimewa. bia orang lain tak tahu semua tue.
sebab hanya awak dihati saya.

awak sangat sabar melayan saya.
walaupun sekarang saya dah berubah.
sekarang saya dah makin gemok
tapi awak cakap awak tak heran langsung

awak skarang selalu susun kata- kata.
sebab awak tau saya sensitif
saya penah tegur tak kesah ke? awak ckp biarlahh,
saya tahu awak sayang saya.

awak ni memang tak romantik.
tapi kadang- kadang bila tiba time romantik.
sumpah awak comel.
HAHAHAH , rasa nak gelak pun adew =_=
saya bersyukur, terima kasih banyak awak ..

6 comments:

teeha said...

so sweet ;DD

Rashid said...

Saya bersyukur amat kerana ditemukan dengan awak..

Pertemuan itu sudah ketentuanNya. Di mana jua ..

Liyka said...

teehaa > terima ksihhh banyak :)

Liyka said...

abg rashid> betul betul . sy setuju sangat , sy pun brsyukur dtemukan dgn awak ..

mrbrightside said...

bile sy nk bertemu ngan awk..
sob3..
bkn ko ek..
tp awk..
ko jgn pasan!!!
hahaha..

Liyka said...

HAHAHAHAHAH . hantu betol kau shaher ! hantu hantu !
kau g la tanye dia, jgn ckp dengan aku , hahahahahha .