Tuesday, January 4, 2011

Semester 4

salam . wuhuuu ~ aku dah jejak semester 4 .. tapi yang tak best nye roomate lame aku semua dah tak sama bilik ngan aku . aku je yang tercampak kat bilik orang lain . alahaiii sadis betol rasa muahahahahah . maybe baru lagi kot , lame2 nanti okeyla . :)

6 comments:

mrbrightside said...

mase aku dok kolej leh pilih housemate sndri..
korg xleh ke???
kesian2..

~sHy~ said...

sila bersabar dengan rumate anda ..kalau tak sabar baling je diorang keluar tingkap..huhuhu

Liyka said...

shaher> eh kau biaq betol , best gileeee kau hensem . huhuu , kitorang kat cni stiap sem ngn orang lain .

shy > hehe, rummate sy yg baru ni oke sgt2 , cume baru 3hari kan, lgipun ktorang ni pndiam sikit. hihihi

padin said...

hey liyka, lama2 nanti selesa lah tu ekekeke,

~sHy~ said...

betul2..sokong padin..hehe

farah said...

salam sis...lama dah x jenguk cney...
study bek2 ye...