Wednesday, May 18, 2011

Misteri Kehilangankuh=Khuntoria

=hye! dah 5 bulan aku tak jenguk sini. lame aku menghilang kan? sorry korang! meh sini suma , aku ade benda nak cita.. ni la punca utama kenapa aku menghilangkan diri. Aku tengah mabuk cinta tau! siyes tengah angau..hahaha..

Nak taw tak aku jatuh cinta kat sape? Kat KHUNTORIA! sape kenal angkat tangan! hmmm... takde yang kenal ke???? aku start angau ni dari bulan 11 tahun lepas lerr, actually aku kenal dorang ni dari rancangan  We Got Married  hasil sumbangan buah fikiran dari membe aku si Ain Syuhada . apa tu KHUNTORIA ? Khuntoria ni gabungan dua nama  ..

Nichkhun + Victoria= Khuntoria

sapa dorang ni , meh aku kenalkan .. yang tak kenal buat2 kenal yee..



Haaa~ ni Nichkhun, ahli kumpulan  2PM . 2PM is a South Korean Boy Band . Nichkhun ni bukan orang Korea, dia orang Thailand, tapi hebat berbahasa Korea . comel comel comel .

Yang comel kiyut miyut ni lak leader kumpulan f(x),Victoria !!. f(x) ni ditubuhkan masa aku mula2 masuk U, August 2009.  Victoria ni bukan orang Korea, dia foreigner dari China. Tapi pandai cakap Korea . whoahhh~

Ni aku kasi sikit sinopsis:

We Got Married (WGM) nie show di mana mereka match kan beberapa couple untuk kawin olok2..
couple2 tersebut selalunya tak tau siapa yg akan di kawin kan dengan diorang..

Tiap minggu selalu akan di beri mission yg berbeza-beza....
Diorg akan diberi rumah..kereta . dan akan ada wedding photoshoot.. etc

Keburukan WGM ni, diorang akan dilanda 1 perasaan yang diorang sendiri tak dapat jelaskan . peewwiit~ ada sesetengah artis yang dah pernah masuk rancangan ni berjaya jadi pasangan kekasih betul2 kat luar show .


Sangat comel ..!


Kalau korang berminat nak tengok. Check this out ..
kat sini ada episod2 kisah rumah tangga dorang.

Love Khuntoria !

No comments: