Friday, September 3, 2010

Tidur sampai Pengsan ^_^

selamat pagi ! ni hao ! padahal dah petang.. Fuh, hari ni gua bangun lambat gilaa . nak dekat kul 2 petang tadi baru aku bangun . sepatotnya tengah hari tadi ade meeting nak buat video mandarin . ahhhh . kene siapkan skrip ! after raya , Wu Laoshi nak tengok skrip . tak dapatlah nak bersuka ria raya ni ..

sejak dua menjak ni , aku asyik tak cukup tidur , penangan dari test yang berlambak . malam tadi baru dapat teman si jejaka aku tuh . dan sekarang ni aku rasa bosan bosan dan bosan . hari ni si jejaka tinggalkan gua 1 hari . kau mesti ketiadaan kredit kan singa? takpe . aku faham dan aku masih bisa menunggumu, sumpah merinduimu , mengingati mu.. ahaaa. ayat jiwang menggelabah nak mati . korang sila muntah . ini semua kesan dari kebosanan tahap nak tersungkur .

ouh ouh ouh . habeslaaah . gua baru dapat tau tadi, malam ni gua dan budak2 kelas ade meeting untuk lakonan time FESTIVAL MOON CAKE nanti . waaaaaa~ memang serabot . pecah kepala pikir banyak keje nak siapkan balik raya ni . tapi aku tetap nak senyum melambung sampai langit . sebab bagi aku ini sume pengalaman untuk Part 3 . :)

No comments: