Thursday, September 2, 2010

TERcicir T_T

adui, bile nak balik raya ni? kenapa lambat sangat ni. ape kene mengena tajuk ni ngan entry aku doh ? aku nak heboh yang aku jeles tengok dorang balik awal dari aku.

otak aku ni dah takde kat kuala terengganu dah . aku kira lagi 5 hari nak balik , tapi lepas dah tolak cuti. tinggal 3 hari . duduk sini bosan . bosan asyik bukak buku , menghadap meja yang penuh dengan kertas2 , bajet macam baca lak slide2 tuh.

 Balik shah alam best . nak jumpe katil gua yang aman damai tenteram selalu . aku boleh buat ape je aku suke , nak jerit ke , nak lompat macam berok pun boleh. itupun kalau katil aku tak reput tampong berat aku . haisshhhh . Shah Alam !

3 comments:

hamzah ian said...

ko nak balik shah alam??? aku nak balik ganu.. hahahahaha

L Y N said...

aww.. sabar je lah ^_^

Liyka said...

hamzan> lah .. yekew. dah terbalik pulak.
hahahha . terngganu kat mane weyh ?


lyn> awww nyah. den memng tgh sabau ni hahahah.,