Sunday, August 8, 2010

Lepaks Di Sekayu !


Tanggal 31 Julai 2010 , aku dengan tak mandi paginya bergerak ke Hutan lipur atau Sungai Sekayu di Kuala Terengganu. Tapi jarak antara Kampus aku dengan Sekayu adalah dalam 45 minit. Dalam masa setahun setengah aku berada kat Terengganu ni, inilah kali pertama aku jejak Sekayu. Memang excited ni, walaupun gerak berempat je. Aku Cha Syra Amy. Pukul 8 kitorang gerak dari kediaman Kolej Kerawang.

Sampai je Sekayu, sempat lagi bergambar kat pintu Gerbang Sekayu, terus cari tempat nak berendam. Sejuk !! Best best best ! macam macam benda kitorang buat, kelakar, geli, pelik, sakit semua ada. Pukul 3 kai pun bertolak balik ke Cendering. Terima kasih kat Abg Zali sebab bawak kami datang sini dan jaga kitorang. Eicehhhhhh~ Harap dapat pergi lagi next time. :)

No comments: