Thursday, April 1, 2010

Tekanan


oke oke . final exam just around the corner . badan aku da mula sejuk. tangan aku da ta reti duk diam, dewan peperiksaan, kertas soalan, no meja, pengawas peperiksaan, and muke2 cuak kawan-kawan aku da terbayang kat kepala nih. ye aku tau kowang pun cuak. kompem aku serabut n tinggalkan si Singa aku. Singa, aku harap kau faham. jangan terasa ngan aku eh?

5/4/2010-dinner
6/4/2010-common test document processing
7/4/2010-quiz office administration ii
12/4/2010-common test the interpersonal communication

nila yang tekanan aku yang terdekat, blum msuk final pun aku da debar wehh .

jadual final exam aku :

21/4- Ctu
26/4- Bel
29/4- The Interpersonal Communication
02/5- Records Management
08/5- Office Administration
alhamdullilah. tahun ni aku balik awal dari roommate aku. 09/5 aku da chiao dari terengganu ni. kilew syiox, tade arh aku cuak sangat dox sorang-sorang, study sorang-sorang cam tahun lepas.

No comments: