Thursday, October 28, 2010

Memang Bermasalah =,=

Kenapa kami sebelum ni selalu bertekak ? Selalu sangat bertegang lidah. Kadang kadang perkara tu memang tak munasabah langsung. aku lah yang cepat sangat melatah. Tapi last last kalau sangat melukakan, pertengkaran tu memang diakhiri dengan air mata. Menitik nitik jatuh. ya , aku menangis. Sekarang aku admit aku menangis untuk buktikan yang aku manusia berperasaan.

Tapi tak tahu la, bila dah jadi macam ni aku selalu sangat rindu dia. Rindu dia sangat sangat. Hari tu mutiara jernih aku pun sempat terlepas daripada karangannya masa aku tahu dia pun menangis lepas kami berpisah. Egonye aku, T_T

Nak kata aku bahagia buat dia sakit hati tak jugak , patutnya aku kenalah sedaya upaya jaga hati dia kan.  Yelah , aku memang sayang dia sangat sangat tapi aku lokek untuk tunjukkan. Aku tak suka dia rasa manja , walaupun niat aku memang nak dia bahagia. ahh pening pening .

Tapi kadang kadang mulut dia memang pedas. Tak padan dengan badan dia yang kurus kering kontang tu. Memang menikam kalbu. Nasib baik lah aku ni kdg2 memang penyabar. wawawa. Memang sepatutnya macam tu pun kan. Ya , lepas ni aku kena belajar bersabar. Tolong doakan kejayaan aku agar hubungan kami jadi lebih baik :) hehehehe .

No comments: