Sunday, October 13, 2013

Kebahagiaan :)


Sebelum makan, ayah bukan main borink mnnggu makanan . Bila makanan dah smpai, gelojoh sungguh sampai tersedak2 makan. memang gelak tak ingat dunia tgk mata ayah merah berayaq. hahahaha. Sup perutnya pedas sgt kan ayah kan ..

 

mama saya selalu cun lebih dari saya. dah ramai orang cakap den ni adik mama. huhu. mama senyumm sampai ke telinga, saya pula masam mencuka. hehehe sayang mama sangat sangat..



Adik yang tersayang . sebulat hati buat Duck Face. Walaupun kakak kuat membebel, tpi semua untuk kebaikan korang . bila korang nak sedar ni ha, haiyaakk


Alhamdulillah Ya Allah, sesungguhnya aku amat bersyukur kepadaMU atas segala nikmat yang telah Kau kurniakan padaku. Syukur aku masih dilimpahi rahmat dan kasihNya, melalui ibu dan ayah yang sangat menyayangiku, keluargaku, dan orang-orang sekeliling yang mengambil berat tentangku.. Syukur Ya Allah atas kebahagiaan ini..

No comments: