Thursday, August 22, 2013

Catatan dari dia...

Menitis air mata saat membaca catatan yang dikau tujukan..
sesungguhnya sy sentiasa memaafkan awak dari dulu hingga sekarang..

aku memerlukan masa
untuk memenangi cinta itu
aku akan berada disana

cinta adalah cinta
dapatkah aku membawa kembali cinta itu suatu hari nanti
aku akan berada disana

aku akan melawan
untuk memenangi cinta itu
aku akan berada disana

cinta hanya cinta
dinding itu akan hancur suatu hari nanti
aku akan berada disana

jika kita akan pergi lagi
dari awal sepanjang perjalanan
aku akan cuba mengubah
parasit yang membunuh cinta kita

kau telah membina ia sehingga begitu kuat
aku terlalu lambat
adakah tiada kesempatan bagi ku
untuk memulakan sekali lagi?
aku masih mencintai mu

aku akui aku telah melukai kau,aku sedar
apa yang telah engkau alami
berikan aku kesempatan
ini bukan yang terakhir

aku masih menyintai kau
aku masih menyintai kau
aku perlukan cinta kau
masih menyinta kau,SYAFIQA EZURA

1 comment:

Anonymous said...

TERJUMPA