Thursday, July 21, 2011

The Little Pororo and Pink Ribbon !

Assalammualaikum .Cik Boneca nak mulakan entry ni dengan satu kegembiraan . Mana tak gembiranya dapat hadiah daripada buah hati sempena hari lahir yang bakal tiba ni . terima kasih banyak kat  Mr Satelit Ink, yang sudi kasi hadiah2 ni kat saya :D awak , tenkiyuuuuuuu :D bertambah dah koleksi teddy bear aku, tapii Pororo ni (siap dah kasi nama) bukan teddy bear, Pororo ni penguin teddy hihihi . best peluk sebab tak besar tak kecik ..

My little PORORO :D comel tak ?

Click sini cepattt !! ada English subs.
This little Pororo nampak je kecik but when you see him in action, how adorably cute he is, how funny he is, you will definitely fall in love with him :)

Macam yang korang nampak, Pororo tak kesorangan. He has wonderful friends who caring about each other and they are so cute.
 yeahhh~my Pororo! Cerita Pororo ni kiyut sangat , macam cerita WonderPets tuhh heee :)



and for the next gift , Casio Watch . sangat terharu sebab dia kata dia tak pernah nampak aku pakai jam . wawawa~ aku tak suka pakai sebab aku memang ganas pakai jam. ada yang pecah la, tali tecabot la . sekejap je dah jahanam. 

Lepas dapat jam ni, aku terus jatuh cinta pandang pertama. serius ! aku suka sebab warna pink dia tu ,  dihiasi pula dengan ribbon pink metallic nya . nak nak pulak pink tu warna favourite aku . memang taktau nak cakap apa, berterima kasih sangat . thanx Satelit Ink ! <3



No comments: