Monday, June 6, 2011

Penangan Khuntoria ^_^


Siapa kat sini layan We Got Married? Aku tahu ramai yang layan, cuma korang tak sampai lagi kat blog Boneca Manik ni hehehe .

Dulu ... masa baru berjinak jinak tengok We Got Married. Saya tak terpikir langsung nak layan Khuntoria Couple.. Dulu saya layan Goguma Couple, tiba-tiba ada 2 orang member laki Uitm and kawan perempuan fb saya paksa saya download Khuntoria Couple. Saya dengan jari lemah gemalai  mendownload lah jugak,tak ikhlas langsung time nak download tuh.  rupa2 nya baru saya tahu si suami dalam couple Khuntoria ni adalah Nichkhun (2PM) . saya peminat kipas susah mati 2PM. HAHAHAHAH . Lampi nye lah saya neh .

Sepanjang kehadiran Khuntoria dalam hati ni, saya selalu berbalah dengan buah hati saya. ni sume gara gara lebihkan tengok rancangan realiti We Got Married daripada melayan si dia. Terlalu kuat penangan Khuntoria ni, sampaikan jadual tidur saya semua dah tunggang terbalik . Dulu saya selalu termimpi Khuntoria ni .. makan, mandi, tidur semua khuntoria dalam kepala. asal celik mata, website khuntorialurve.tumblr.com ni yang akan saya bukak dulu,konon nak tahu berita terbaru diorang.

Tak sangka sekarang dah smpai episod 54 saya layan .  Apa yang saya pernah mimpi pasal khuntoria ni semua betul2 terjadi dalam kisah cinta dorang . Sumpah saya tak tipu, hahahahah . Sekarang saya dah jadi supplier We Got Married Khuntoria dalam Uitm Chendering ni lalalalala~ Saya dah berjaya menarik beberapa penonton dan dorang plak yg dah mula gila dengan Khuntoria.

Roommate2 saya sem lepas tergelak smpai berguling2 tengok pasangan khuntoria ni. Saya dulu dulu masa layan kat rumah lak takyah cite la... sorang2 mengkekek dalam bilik. Sampai adik pun cakap saya gila. Saya mintak maaf sebab sebarkan virus kat korang korang (dak uitm aku) yang dah tergila kat khuntoria ni . ampunn yeeee~ Nak layan tu, layan jugak .. study jgn lupa okey beb ! :)

2 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hye liyka..bestnye dpt knl ngn org yg sama minat ngan kite..hehe

ekceli x mnt lgsg kt WGM tp lps tgk khuntoria episod first je terus terlekat smpai skng..xpenah lg lyn rncgn realiti berepisod mcm tu..hehe

entri sy psl khuntoria ni mmg banyak..hahaha..kipas susah mati la kate kn ;)

nice to meet u ..

Lyka | Ezura said...

betul2, tadi saje cari2 blog yang ada cite pasal khuntoria, tibe2 nmpak blog pika, tu terus serbu tu heeee .

ouhh lyka mmg rajin tgk show2 realiti korea. we got married season 1 pun lyka layan ..

samela kita, dulu smpai stop berblogging 6 bulan , pasal sibuk lyn khuntoria hahaha. btw, nice to meet u too pika :)